George, Zuid-Afrika

Aftellen

Het aftellen kan beginnen. Vandaag over 2 week hoop in onderweg te zijn naar Schiphol om zo naar Zuid Afrika te vliegen.

Zins februari hebben wij als klas elke maandag vrij. Vandaag ben ik dan ook nog wat dingetjes aan het regelen voor de reis. Lijstjes maken met wat ik mee moet nemen, kijken of ik alles goed heb geregeld met verzekeringen enz. Als je op vakantie gaat kun je nog eens wat vergeten maar als je 3 maanden naar bij de andere kant van de wereld gaat kun je niets vergeten. Daarom zal ik waarscheinlijk in deze 2 week ook alles 100x bij langs gaan.

Ik heb gelukkig ook iemand gevonden voor mijn kamer. Gineke bedankt!! Gineke zal ik mijn kamer verblijven als ik in ZA ben.

Ik jullie op deze manier op de hoogte houden.

liefs Anne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!