George, Zuid-Afrika

teleurstelling

Nog geen week geleden melde ik jullie over onze (nieuwe) huisvesting. Helaas werden we weer teleurgesteld. De woning gaat niet door!!!

De eigenaar had zich bedacht. Het is een woning voor 8 personen. Maar er was geregeld dat er voor gezorgd werd dat er voor 19 man aan bedden kwam te staan. Maar hij zag het toch allemaal niet zitten.

Nu, een week voor vertrek, zitten we allemaal te wachten waar we dan kunnen slapen en wonen. Elke dag bekijk ik wel 50x me e-mail adressen, zowel prive als school mail, om te kijken of ik mail heb van school met de mededeling dat er huisvesting is. Maar helaas tot nu toe nog geen berichten. Ik hou je jullie op de hoogte.

Liefs Anne

Reacties

Reacties

Gineke

Wo, meen je niet! Weer een teleurstelling! En die Manzini zag er echt supergoed uit. Balen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!