George, Zuid-Afrika

Het laatste weekend!

Dit was dan me laatste weekend in Nederland.

Gister nog wat kleine dingetjes geregeld en bij familie langs geweest. Even langs opa en oma om wat verhuis dozen te brengen en afscheid te nemen. En langs me oom en tante voor wat Oriflame spullen. Daar nog 350 ballonnen gekregen voor de kinderen in Zuid-Afrika. Ben nu al nieuwsgierig naar hun reactie.

Maar dan heb ik ook nog iets anders te melden. Donderdag avond kreeg ik dit mailtje:

Hoi


Ik durf jullie nu wel te vertellen dat we een geschikte plek gevonden hebben. Het is een bed and breakfast in George. 7 kamers met elk een badkamer, zelf Koken en wasmachine kunnen jullie ook gebruik van maken. Ik heb helaas nog geen foto's, Margreet is nu in ZA ik hoop dat zij nog een paar plaatjes mailt. Wat ik begrepen heb is dat het wel net allemaal nieuw is. Beddengoed en handdoeken zijn aanwezig en er staat elke morgen een lekker ontbijtje voor jullie klaar.

Het adres is 18 Werda st Blanco, George. Kan je nog even kijken op Google maps, al kan je niet veel zien :)

Als ik nog foto's krijg zal ik ze uiteraard doorsturen

Willie


We hebben eindelijk huisvesting:) Dus we hoeven hopelijk niet te verhuizen binnen die 3 maanden.


Het volgende berichtje zal vanuit Afrika zijn!!!


Liefs Anne


                    

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!