George, Zuid-Afrika

informatie huisvesting

het huis is super!!!!!!!! ruime keuken waar ze zelf kunnen koken. zitkamer met een binnenbraai plek. eetkamer waar nog nieuwe stoelen zouden komen. als het goed is zijn die gisteren geleverd. als dat niet zo is dan is het niet erg, er staat iets anders maar dan zal ik weer een beetje druk uitoefenen op de eigenaresse. leuk mens!
een zwembad in de tuin, grote tuin ook met braaiplek. wasmachine zou nog gebracht worden op zaterdag.
7slaapkamers. 5keer3 personen op de grote kamer en 2keer2 op de iets kleinere kamers. elke kamer heeft een wasbak/douche/wc/koelkast. super! een grote muur en hek om het gebeuren. in een prima wijk. ik denk dat het nog wel beter is dan de laatste optie die ze hadden.
2persoonsbedden stonden nog overal die zouden nog verruild worden voor eenpersoons. komt ook wel goed denk ik.
beddengoed hoeft niet mee! 2handdoeken p.p. krijgen ze van daar. waslappies/handjes niet. die moeten ze zelf meenemen.
er woont nog wel een ander meisje in het gebouw maar dat is prima. eigenaresse zei dat elke avond de keuken opgeruimd moet worden omdat zij 's morgesn het ontbijt weer klaar moet maken. ik heb gezegd dat ze dat tegen hun mag zeggen en ook alle andere regels die ze heeft. gelijk vanaf het begin vertellen.
bakkie en bus zijn gehuurd. die staan dinsdag bij het vliegveld. om 17u halen we de laatste groep op en dan gaan we gezamnelijk (Elrico en Aurora ook)naar het huis.
braai=bbq

Willie en Pretorius

Oulik ! Baie bly dat julle plek gekry.

f.l.k.

eerst zien dan geloven(oud zuid-Afrikaans spreekwoord)