George, Zuid-Afrika

Na-week!!!!! =)

Er is nu een week voorbij. Onze stage week is over het algemeen goed bevallen. En dan spreek in voor de mensen van Bethesda. We hebben het erg naar ons zin en maken elke dag wel weer iets nieuws mee. Zo waren er donderdag mensen bij ons die de patiënten kwamen zegenen en een soort kleine kerkdienst hielden. En vandaag gingen we met z'n 3en met een aantal patiënten naar het huis van outeniekwa want daar was een bijeenkomst. Het was alleen niet goed gepland want we kwamen rond 10uur aan en ze waren al om half 8 begonnen dus we konden alleen nog het eind gebed mee krijgen.

We hadden vandaag een evaluatie van alle stages. Er waren nog veel dingen die er moesten veranderen. De economen en de jongens van de detailhandel krijgen een andere stage plek en er gaan wat mensen ruilen. Ook word er met Bethesda gepraat over de begeleiding, want zij moeten weten wat wij kunnen en mogen en wij andersom ook. Het is misschien ook de bedoeling om 2dagen naar het ‘grote' ziekenhuis in George te gaan en de andere 3dagen bij Bethesda te zijn. Maar dat word volgende week allemaal geregeld.

Morgen kunnen we dan eindelijk uitslapen. We zijn allemaal afgedraaid. Maar ik moet er toch vroeg uit want om 10uur word ik samen Maartje v/d P en Sicco opgehaald om te gaan leren links rijden. Hier heb ik enorm veel zin in!!! Eindelijk rijden. Jullie horen snel hoe het me vergaat.

Maandag hoop ik want foto's te kunnen maken op stage. Er staan nog geen foto's op mijn site omdat dat per foto ongeveer 10min duurt en veel mb en daardoor geld kost. We moeten hier kaartjes met een bepaald mb kopen om zo te kunnen internet. Ik hoop zo snel mogelijk een manier te vinden waardoor dit beter en sneller gaat.

Ik zal nu nog even een borrel nemen en dan zo lekker op bed gaan...

Drukkies (Afrikaans voor knuffels) Anne

Reacties

Reacties

niek

slaap lekker!

Janneke

Hey Anne!
Ik heb je berichten ff gelezen en ben heel blij om te lezen dat het goed met je gaat!!! Ik heb diep respect voor jou en je mede studenten!!! Ik wens jullie heel veel succes daar en ik hou je site in de gaten!
liefs Janneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!